Проєкт "Дяка тим, хто тримає мирне небо!"

Проєкт "Харків- місто військової слави"

Презентація щодо проєкту "Моя багатонаціональна школа"

Проєкт "Добро починається з тебе!"

Робота на конкурс журналістських робіт "Історії успіху громад"

Проєкт "Харків очима небайдужих дітей"

Проєкт "STEM на долонях"

Книга пам'яті "Ми родом не з дитинства, а з війни"

Проєкт "Харків фармацевтичний"

Проєкт "Ми - діти України
Проєкт: пізнавальний, патріотичний, творчий.
Термін реалізації: короткостроковий, 2020/2021 навчальний рік
Зміст: проєкт спрямований на формування пізнавальних та творчих здібностей дітей, виховання в дусі толерантності, дружелюбності, поваги до оточуючих.
Результативність: створення вікторини, плакатів, малюнків, віршів, створення хмари слів
Проєкт "Які птахи прилітають до моєї годівнички"
Проєкт: пізнавальний, творчий, екологічний.
Термін реалізації: короткостроковий, 2020/2021 навчальний рік.
Зміст: проєкт спрямований на розвиток творчих здібностей здобувачів освіти, на виховання любові до живої природи, доброго та дбайливого ставлення до братів наших менших, цінностей з охорони здоров'я.
Результативність: створення годівнички.
Проєкт: "Усмішка на обличчі толерантності"
Проєкт: соціальний, інформаційний, культурологічний
Термін реалізації: короткостроковий, 2020/2021 навчальний рік
Результативність: створення віршів, малюнків, гри "Цікаві вислови людей про толерантність", "Знайди слова про толерантність", створення пазлу.
Проєкт "Ми несем відповідальність за тих, кого приручили"
Проєкт: соціальний, інформаційний.
Термін реалізації: короткостроковий, 2020/2021 навчальний рік.
Зміст: проєкт спрямований на виховання в здобувачів освіти почуття любові до тварин, гармонійного співіснування людини та тварини, відповідального ставлення до неї.
Результативність: створення мультимедійної презентації "Наші улюбленці"
Проєкт "Квест на свіжому повітрі"
Проєкт: соціальний, пізнавальний, творчий
Термін реалізації: короткостроковий, 2020/2021 навчальний пік
Результат:розроблення системи квестів та систематизація ресурсів, які можна застосовувати восени та навесні на відкритому повірті, взимку - в приміщенні

Проєкт "Здорова дитина - основа розвитку держави"

"Поета, серце, повне ран...": Володимир Сосюра "каральна психіатрія" щодо літераторів 30-х рр. ХХ ст.
Проєкт: дослідницький, культурологічний, пошуковий
Термін реалізації: короткостроковий, 2021/2022 навчальний рік
Очікуваний результат: проєкт спрямований на теоретичне обґрунтування положнення, про те, що в умовах иасових репресій щодо творчої інтелегенції 30-х рр. ХХ ст., на прикладі життєвого шляху одного із українських літераторів встановити можливість впровадження в означений час такого репресивного методу як "каральна психіатрія".
"Історія однієї меморіальної дошки на будинку Харкова: пам'ятаємо, не забуваємо!"
Проєкт: дослідницький, культурологічний, пошуковий
Термін реалізації: короткостроковий, 2021/2022 навчальний рік
Очікуваний результат: проєкт полягає у прагненні дослідити історію створення будинку "Слово" у Харкові, висвітлити аспекти трагічної долі його мешканців - представників "українського ренесансу" та визначити роль і значення цих подій у процесах доби Великого терору.

"Мандруй містами України"
Проєкт: пошуковий, патріотичний
Термін реалізації: короткостроковий, 2021/2022 навчальний рік
Очікуваний результат: проєкт спрямований на ознайомлення з визначними пам'ятками міст України, створити власний (груповий0 буклет про "родзинки" кожного міста України
"STEM на долонях"
Проєкт: пошуковий, інформаційний
Термін реалізації: короткостроковий, 2021/2022 навчальний рік
Очікуваний результат: проєкт спрямований на сприяння щодо посилення розвитку наукового спрямування освіти, яка базується на дослідно-орієнтованому навчанні; популяризації ефективних методичних підходів і технологічних рішень упровадження STEM-навчання; впровадження сучасних освітніх та інформаційних технологій
"Світ тварин та рослин"
Проєкт: пошуковий, екологічний
Термін реалізації: короткостроковий, 2021/2022 навчальний рік
Очікуваний результат: проєкт спрямований на закріплення теоретичної бази; формувати вміння порівнювати тварин та рослин, групувати їх; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини, уяви, пам'яті; розвивати навички критичного мислення, вміння працювати в групах і парах; розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення.
Кiлькiсть переглядiв: 368