• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Статут закладу освіти

Структура та органи управління ЗЗСО

Стратегія розвитку закладу освіти

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти

Протидія булінгу

Річний навчальний план

Річний звіт про діяльність ХЛ № 149 у 2022/2023 н.р.

Освітні програми на 2023/2024 навчальний рік

Освітні програми 1-2-х класів

Освітні програми 3-4-х класів

Освітні програми 5-6-х класів

Освітні програми 7-9-х класів

Освітні програми 10-11-х класів

Моніторинг якості загальної середньої освіти

У 2023/2024 н. р. в закладі освіти немає додаткових освітніх послуг

Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами

Педагогічний персонал. Всьго: 68 осіб, із них:
-"спеціаліст вищої категорії" - 39 осіб
-"спеціаліст першої категорії" - 13 осіб
-"спеціаліст другої категорії" - 8 осіб
-"спеціаліст"- 4 особи
-"молодший спеціаліст" - 4 особи.

Вакантні посади відсутні на 01.04.2024

Мережа закладу

Інформація про наявність вільних місць

Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти

вул. Архітекторів, буд. 20, 22, 24
пр. Перемоги, буд. 61, 61а, 61б, 65, 65а, 65б, 67
пр. Л.Свободи, буд. 58, 60

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти

Мова освітнього процесу

На виконання вимог ст. 30 Закону України "Про освіту"

Стаття 30 Закону України «Про освіту»Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів.
Мова навчання:українська

Відповідно до статті 21 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", статті 7 Закону України "Про освіту", статті 5 Закону України "Про повну загальну середню освіту" мовою освітнього процесу є державна мова.

Матеріально-технічне забезпечення

- кошторис на 2018 рік

- використання публічних коштів

- 1 квартал 2018 року

- 2 квартал 2018 року

- 3 квартал 2018 року

- 4 квартал 2018 року

- кошторис на 2019 рік

- 1 квартал 2019 рік

-2 квартал 2019 рік

-3 квартал 2019 рік

-4 квартал 2019 рік

-фінансовий звіт за 2019 рік

- кошторис на 2020 рік

-1 квартал 2020 рік

-2 квартал 2020 рік

- фінансовий звіт за 2020 рік

- кошторис на 2021 рік

- 1 квартал 2021 рік

- 2 квартал 2021 рік

- 3 квартал 2021 рік

- кошторис на 2023 рік (1 частина)

- кошторис на 2023 рік (2 частина)

- фінансовий звіт за 2021 рік

- фінансовий звіт за 2022 рік

- фінансовий звіт за 2023 рік

- кошторис на 2024 рік

- використання бюджетних коштів

- використання позабюджетних коштів

- реквізити для благодійних внесків

Правила прийому до закладу освіти

Правила конкурсного прийому до закладу освіти

Організація навчання за різними формами здобуття освіти в контексті нового законодавства

Лист МОН України від 20.08.2019 №1/9-525 "Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти"
Положення про індивідуальну фориму здобуття загальної середньої освіти, затвердженис МОН України 12 січня 2016 року №8(у редакції наказу МОН України від 10 липня 2019 року №955), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 серпня 2019 року за №852/33823.
Наказ МОН України від 23.04.2019 № 536 "Про затвердження положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти"
Лист МОН України від 15.06.2022 № 6435 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами"
Відповідно до частини 12 ст.9 Закону України "Про освіту", Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України 23 квітня 2019 року №536, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22 травня 2019 року №547/33518 процес здобуття загальної середньої освіти у Харківському ліцеї №149 організований за інституційною(очна, денна) та індивідуальною (екстернат, сімейна (домашня), педагогічний патронаж) формами здобуття освіти.(Протокол засідання педагогічної ради №1 від 31.08.2022, наказ №167 від 31.08.2022)

Доступність закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
/Files/images/кнопка.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 3600